Kurslar
Adi və onluq kəsrlər
Müəllim: Nailə Axundova
Adi və onluq kəsrlər
Adi və onluq kəsrlər. Düzgün və düzgün olmayan kəsrlər. Qarışıq ədədin düzgün olmayan kəsrə çevrilməsi. Düzgün olmayan kəsrin qarışıq ədədə çevrilməsi. Qarşılıqlı tərs və qarşılıqlı əks ədədlər. Adi kəsrlərin müqayisəsi. Onluq kəsrlər. Məxrəcləri bərabər olan kəsrlərin toplanması və çıxılması. Məxrəcləri müxtəlif olan kəsrlərin toplanması və çıxılması. Onluq kəsrlərin toplanması, çıxılması, vurulması və bölünməsi. Sonlu və sonsuz onluq kəsr anlayışı. Dövri onluq kəsrlər. Məxrəci P olan düzgün kəsrlərdən sonlu onluq kəsr şəklində göstərmək mümkün olanların düstur vasitəsilə tapılması.
Həndəsənin əsas anlayışları
Müəllim: Nailə Axundova
Həndəsənin əsas anlayışları
Planimetriya. Parça, düz xətt, şüa anlayışı. Bucaq anlayşı. Teorem və aksiom anlayışı. Qarşılıqlı bucaqlar, qonşu bucaqlar. Daxili çarpaz bucaqlar. Daxili birtərəfli bucaqlar. Xarici çarpaz bucaqlar. Xarici birtərəfli bucaqlar. Uyğun bucaqlar. Uyğun tərəfləri paralel olan bucaqlar. Uyğun tərəfləri perpendikulyar olan bucaqlar
Üçbucaqlar
Müəllim: Nailə Axundova
Üçbucaqlar
Üçbucağın növünün müəyyən edilməsi. Düzbucaqlı üçbucaq. Bərabərtərəfli üçbucaq. Medianın xassəsi. Üçbucağın tənböləninin xassəsi. Sinuslar teoremi. Kosinuslar teoremi. Adi üçbucağın xaricinə və daxilinə çəkilmiş çevrələrin radiusları. Düzbucaqlı üçbucağın xaricinə və daxilinə çəkilmiş çevrələrin radiusları
Çevrə
Müəllim: Nailə Axundova
Törəmə və tətbiqləri
Müəllim: Nailə Axundova
Kompleks ədədlər
Müəllim: Nailə Axundova
Kompleks ədədlər
Kompleks ədədlər. Kompleks ədədin həqiqi və xəyalı hissəsi. İki kompleks ədədin cəmi, fərqi, hasili və nisbəti. Kompleks ədədin həndəsi yeri. Kompleks ədədin polyar koordinatları-modulu və arqumenti. Kompleks ədədin triqonometrik şəkildə göstərilməsi. Triqonometrik şəkildə verilən kompleks ədədlərin hasili, nisbəti, qüvvətə yüksəldilməsi və n-ci dərəcədən kökü.
Vektorlar. Çevrənin tənliyi. Koordinat sistemində düz xətt (10-11 sinif)
Müəllim: Nailə Axundova
Vektorlar. Çevrənin tənliyi. Koordinat sistemində düz xətt (9 sinif)
Müəllim: Nailə Axundova
Fəzada düz xətt və müstəvilər
Müəllim: Nailə Axundova
Fəzada düz xətt və müstəvilər
Stereometriya və planimetriya nədir? Stereometriya aksiomları. Müstəvi anlayışı. Düz xətlərin qarşılıqlı vəziyyəti. Düz xəttin müstəviyə paralellik şərti. Düz xəttin müstəviyə perpendikulyarlıq şərti. Müstəvilərin paralellik şərti. Mail və proyeksiya. Çoxüzlü bucaqlar. Üç perpendikulyar teoremi.
Natural ədədlər MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Natural ədədlər MİQ və Sertifikasiya
Ədəd və rəqəm anlayışı, Ədədlər çoxluğu haqda, Natural ədələr və tam ədələr, Rasional və irrasional ədədlər, Həqiqi ədədlər, Ədədin mərtəbələri, Cüt və tək natural ədədlər, Qalıqlı bölmə, Ədədin bölənləri və bölünənləri, Bölünmə əlamətləri. Sadə və mürəkkəb ədədlər, Qarşılıqlı sadə ədədlər, Ədədin sadə vuruqlara ayrılması, Sadə vuruq, müxtəlif sadə vuruq, sadə bölən və müxtəlif sadə bölən anlayışı, Ədədin natural bölənlərinin sayı, Ədədin tam bölənlərinin sayı, P dən kiçik P ilə qarşılıqlı sadə ədədlərin sayı, Ən Böyük Ortaq Bölən ƏBOB, Ən Kiçik Ortaq Bölünən ƏKOB
Adi və onluq kəsrlər MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Adi və onluq kəsrlər MİQ və Sertifikasiya
Adi və onluq kəsrlər. Düzgün və düzgün olmayan kəsrlər. Qarışıq ədədin düzgün olmayan kəsrə şevrilməsi. Düzgün olmayan kəsrin qarışıq ədədə çevrilməsi. Qarşılıqlı tərs və qarşılıqlı əks ədədlər. Adi kəsrlərin müqayisəsi. Onluq kəsrlər. Məxrəcləri bərabər olan kəsrlərin toplanması və çıxılması. Məxrəcləri müxtəlif olan kəsrlərin toplanması və çıxılması. Onluq kəsrlərin toplanması,çıxılması, vurulması və bölünməsi. Sonlu və sonsuz onluq kəsr anlayışı. Dövri onluq kəsrlər. Məxrəci P olan düzgün kəsrlərdən sonlu onluq kəsr şəklində göstərmək mümkün olanların düstur vasitəsilə tapılması.
Faiz. Nisbət. Tənasüb. MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Bərabərsizlik MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Ardıcıllıqlar. Silsilələr MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Həndəsənin əsas anlayışları MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Həndəsənin əsas anlayışları MİQ və Sertifikasiya
Planimetriya. Parça, düz xətt, şüa anlayışı. Bucaq anlayşı. Teorem və aksiom anlayışı. Qarşılıqlı bucaqlar, qonşu bucaqlar. Daxili çarpaz bucaqlar. Daxili birtərəfli bucaqlar. Xarici çarpaz bucaqlar. Xarici birtərəfli bucaqlar. Uyğun bucaqlar. Uyğun tərəfləri paralel olan bucaqlar. Uyğun tərəfləri perpendikulyar olan bucaqlar
Üçbucaqlar MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Üçbucaqlar MİQ və Sertifikasiya
Üçbucağın növünün müəyyən edilməsi. Düzbucaqlı üçbucaq. Bərabərtərəfli üçbucaq. Medianın xassəsi. Üçbucağın tənböləninin xassəsi. Sinuslar teoremi. Kosinuslar teoremi. Adi üçbucağın xaricinə və daxilinə çəkilmiş çevrələrin radiusları. Düzbucaqlı üçbucağın xaricinə və daxilinə çəkilmiş çevrələrin radiusları
Çevrə MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Natural ədədlər
Müəllim: Nailə Axundova
Natural ədədlər
Ədəd və rəqəm anlayışı. Ədədlər çoxluğu haqda. Natural ədələr və tam ədədlər. Rasional və irrasional ədədlər. Həqiqi ədədlər. Ədədin mərtəbələri. Cüt və tək natural ədədlər. Qalıqlı bölmə. Ədədin bölənləri və bölünənləri. Bölünmə əlamətləri. Sadə və mürəkkəb ədədlər. Qarşılıqlı sadə ədədlər. Ədədin sadə vuruqlara ayrılması. Sadə vuruq. Müxtəlif sadə vuruq. Sadə bölən və müxtəlif sadə bölən anlayışı. Ədədin natural bölənlərinin sayı. Ədədin tam bölənlərinin sayı. P-dən kiçik P ilə qarşılıqlı sadə ədədlərin sayı. Ən Böyük Ortaq Bölən ƏBOB. Ən Kiçik Ortaq Bölünən ƏKOB
Funksiyalar və qrafiklər MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Törəmə və tətbiqləri MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Triqonometrik funksiyalar MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Kompleks ədədlər MİQ və Sertifikasiya
Müəllim: Nailə Axundova
Kompleks ədədlər MİQ və Sertifikasiya
Kompleks ədədlər. Kompleks ədədin həqiqi və xəyalı hissəsi. İki kompleks ədədin cəmi, fərqi, hasili və nisbəti. Kompleks ədədin həndəsi yeri. Kompleks ədədin polyar koordinatları-modulu və arqumenti. Kompleks ədədin triqonometrik şəkildə göstərilməsi. Triqonometrik şəkildə verilən kompleks ədədlərin hasili, nisbəti, qüvvətə yüksəldilməsi və n-ci dərəcədən kökü.
İctimai rəy yazın