Sistem sizə daha yaxşı həllər təqdim etmək üçün məzmunu fərdiləşdirmək və trafiki təhlil etmək üçün kukilərdən istifadə edir. Kuki siyasəti
9 sinif ümumi sınaq imtahanı oktyabr 2025
Natural ədədlər,adi kəsrlər,nisbət ,tənasüb,faiz,həndəsənin əsas anlayışları,həqiqi ədədlər,tam cəbri ifadələr,birhədli və çoxhədli
Reytinq
0
0 reytinq əsasındaLider lövhəsi
10 Sinif KSQ 3 B variant 2025 Summativ qiymətləndirmə
Meyarlar:14-cü sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir :(9 bal)Hər iki ifadəni düzgün sadələşdirir, istifadə etdiyi eynilikləri adı ilə qeyd edir, sonda a) və b)-nin nə vaxt eyni ola bildiyini məntiqi şərh edir.Qismən yerinə yetirir :(3 bal)İfadələrdən ən az birini düzgün sadələşdirir, eyniliklərin bir qismini düzgün göstərir, uyğunluq-fərq barədə ümumi fikir bildirir, amma tam əsaslandırmır.Yerinə yetirmir :(0bal)Sadələşdirmə səhvdir və ya yarımçıqdır, eyniliklər düzgün verilməyib, uyğunluq və ya fərq barədə məntiqi şərh yoxdur.15-ci sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir (9 bal):Köklərin cəmi və hasilini düzgün tapır, tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturunu düzgün tətbiq edir, tan(α+β)2=−2\frac{\tan(\alpha+\beta)}{2}=-\sqrt{2}2tan(α+β)=−2 nəticəsini alır, sonda “yalnız cəm və hasil kifayət etmir, əlavə triqonometrik düstur tələb olunur” fikrini aydın yazır.Qismən yerinə yetirir (3 bal):Həllin ideyasını düzgün seçir (cəm, hasil və tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturundan istifadə edir), amma hesablamada xırda səhv edir və ya düzgün cavabı alır, lakin mövqeyini zəif, qısa əsaslandırır.Yerinə yetirmir (0 bal):Kvadrat tənliyin köklərini, cəm və hasili səhv tapır və ya tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturundan istifadə etmir, mövqe hissəsi yoxdur və ya məntiqsizdir.16-cı sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir (10 bal):İfadəni addım-addım düzgün sadələşdirir, istifadə etdiyi əsas eyniliyi (məsələn, tan2α\tan 2\alphatan2α düsturunu) göstərir, seçdiyi üsulun niyə səmərəli olduğunu 1–2 cümlə ilə məntiqli izah edir.Qismən yerinə yetirir (3 bal):Sadələşdirmənin istiqaməti düzgündür, lakin texniki və ya yazılı xırda səhvlər var və ya eynilik qeyd olunur, amma əsaslandırma çox ümumidir.Yerinə yetirmir (0 bal):Sadələşdirmə səhv aparılıb və ya yarımçıq qalıb, eynilik göstərilmir, üsulun seçimi barədə heç bir izah verilmir. ..
5 AZN 3 AZN
10 Sinif KSQ 3 A variant 2025 Summativ qiymətləndirmə
Meyarlar:14-cü sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir :(9 bal)Hər iki ifadəni düzgün sadələşdirir, istifadə etdiyi eynilikləri adı ilə qeyd edir, sonda a) və b)-nin nə vaxt eyni ola bildiyini məntiqi şərh edir.Qismən yerinə yetirir :(3 bal)İfadələrdən ən az birini düzgün sadələşdirir, eyniliklərin bir qismini düzgün göstərir, uyğunluq-fərq barədə ümumi fikir bildirir, amma tam əsaslandırmır.Yerinə yetirmir :(0bal)Sadələşdirmə səhvdir və ya yarımçıqdır, eyniliklər düzgün verilməyib, uyğunluq və ya fərq barədə məntiqi şərh yoxdur.15-ci sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir (9 bal):Köklərin cəmi və hasilini düzgün tapır, tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturunu düzgün tətbiq edir, tan(α+β)2=−2\frac{\tan(\alpha+\beta)}{2}=-\sqrt{2}2tan(α+β)=−2 nəticəsini alır, sonda “yalnız cəm və hasil kifayət etmir, əlavə triqonometrik düstur tələb olunur” fikrini aydın yazır.Qismən yerinə yetirir (3 bal):Həllin ideyasını düzgün seçir (cəm, hasil və tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturundan istifadə edir), amma hesablamada xırda səhv edir və ya düzgün cavabı alır, lakin mövqeyini zəif, qısa əsaslandırır.Yerinə yetirmir (0 bal):Kvadrat tənliyin köklərini, cəm və hasili səhv tapır və ya tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturundan istifadə etmir, mövqe hissəsi yoxdur və ya məntiqsizdir.16-cı sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir (10 bal):İfadəni addım-addım düzgün sadələşdirir, istifadə etdiyi əsas eyniliyi (məsələn, tan2α\tan 2\alphatan2α düsturunu) göstərir, seçdiyi üsulun niyə səmərəli olduğunu 1–2 cümlə ilə məntiqli izah edir.Qismən yerinə yetirir (3 bal):Sadələşdirmənin istiqaməti düzgündür, lakin texniki və ya yazılı xırda səhvlər var və ya eynilik qeyd olunur, amma əsaslandırma çox ümumidir.Yerinə yetirmir (0 bal):Sadələşdirmə səhv aparılıb və ya yarımçıq qalıb, eynilik göstərilmir, üsulun seçimi barədə heç bir izah verilmir. ..
5 AZN 3 AZN
10 sinif 1 -ci qrup noyabr imtahanı 2025
Natural ədədlər,adi və onluq kəsrlər,faiz,nisbət ,tənasüb,həqiqi ədədlər,tam cəbri ifadələr,çoxhədlinin vuruqlara ayrılması,rasional kəsrlər,n dərəcəli köklər,Birməchullu tənliklər,tənliklər sistemi,,bərabərsizlik,həndəsənin əsas anlayışları,üçbucaqlar.çoxbucaqlı və dördbucaqlı,çevrə. ..
6 AZN 3 AZN
10 sinif 2 qrup noyabr imtahanı 2025
Natural ədədlər,adi və onluq kəsrlər,faiz,nisbət ,tənasüb,həqiqi ədədlər,tam cəbri ifadələr,çoxhədlinin vuruqlara ayrılması,rasional kəsrlər,n dərəcəli köklər,Birməchullu tənliklər,tənliklər sistemi,ardıcıllıq,ədədi və həndəsi silsilə,bərabərsizlik,həndəsənin əsas anlayışları,üçbucaqlar.çoxbucaqlı və dördbucaqlı,çevrə. ..
6 AZN 3 AZN
9 sinif noyabr imtahanı 2025
Natural ədədlər.Adi və onluq kəsrlər.Faiz.Tam cəbri ifadələr.Çoxhədlinin vuruqlara ayrılması.Birməchullu tənliklər.n dərəcəli Köklər.Rasional kəsrlər.Kəsr üstlü qüvvətin xassələri.Həndəsənin əsas anlayışları.Üçbucaqlar.Çoxbucaqlı.Dördbucaqlı. ..
6 AZN 3 AZN
11 sinif 1 qrup noyabr imtahanı 2025
Natural ədədlər,adi və onluq kəsrlər,faiz,nisbət ,tənasüb,həqiqi ədədlər,tam cəbri ifadələr,çoxhədlinin vuruqlara ayrılması,rasional kəsrlər,n dərəcəli köklər,Birməchullu tənliklər,tənliklər sistemi,ardıcıllıq,ədədi və həndəsi silsilə,bərabərsizlik,həndəsənin əsas anlayışları,üçbucaqlar.çoxbucaqlı və dördbucaqlı,çevrə. ..
6 AZN 3 AZN
11 sinif 2-ci qrup noyabr imtahanı 2025
Natural ədədlər,adi və onluq kəsrlər,faiz,nisbət ,tənasüb,həqiqi ədədlər,tam cəbri ifadələr,çoxhədlinin vuruqlara ayrılması,rasional kəsrlər,n dərəcəli köklər,Birməchullu tənliklər,tənliklər sistemi,ardıcıllıq,ədədi və həndəsi silsilə,bərabərsizlik,həndəsənin əsas anlayışları,üçbucaqlar.çoxbucaqlı və dördbucaqlı,çevrə. ..
6 AZN 3 AZN
11 Sinif KSQ 3 A variant 2025 Summativ qiymətləndirmə
Meyarlar:Limtin xassələrini və limiti hesablamanın müxtəlif üsullarını tətbiq edir.Triqonometrik funksiyaların daxil olduğu görkəmli limitləri tanıyır və tətbiq edir. Sonsuzluqda limitin tapılamsına aid tapşırıqları yerinə yetirir.Rasional funksiyanın şaquli və üfüqi asimptotlarını (varsa) tapır.Funksiyanın nöqtədə kəsilməz olduğunu müəyyən edir.Rasional funksiyanın limiti haqqında teoremi tətbiq edir və əsaslandırır.Ədədi ardıcıllığın limitinin tapılmasına aid tapşırıqları yerinə yetirir. ..
5 AZN
11 Sinif KSQ 3 B variant 2025 Summativ qiymətləndirmə
Meyarlar:Limtin xassələrini və limiti hesablamanın müxtəlif üsullarını tətbiq edir.Triqonometrik funksiyaların daxil olduğu görkəmli limitləri tanıyır və tətbiq edir. Sonsuzluqda limitin tapılamsına aid tapşırıqları yerinə yetirir.Rasional funksiyanın şaquli və üfüqi asimptotlarını (varsa) tapır.Funksiyanın nöqtədə kəsilməz olduğunu müəyyən edir.Rasional funksiyanın limiti haqqında teoremi tətbiq edir və əsaslandırır.Ədədi ardıcıllığın limitinin tapılmasına aid tapşırıqları yerinə yetirir. ..
5 AZN
10-sinif ümumi sınaq imtahanı sentyabr 2025 1 qrup
Natural ədədlər,adi və onluq kəsrlər,faiz,nisbət ,tənasüb,həqiqi ədədlər,həndəsənin əsas anlayışları,üçbucaqlar. ..
Pulsuz
10-sinif ümumi sınaq imtahanı sentyabr 2025 2 qrup
Natural ədədlər,adi və onluq kəsrlər,faiz,nisbət ,tənasüb,həqiqi ədədlər,həndəsənin əsas anlayışları,üçbucaqlar. ..
8 AZN 5 AZN