RB Academy şagirdlərə, abituriyentlərə, riyaziyyata marağı olan hər kəs üçün riyaziyyat fənnindən onlayn dərslər (video dərslər) təqdim edir.
9 sinif noyabr imtahanı 2025
Natural ədədlər.Adi və onluq kəsrlər.Faiz.Tam cəbri ifadələr.Çoxhədlinin vuruqlara ayrılması.Birməchullu tənliklər.n dərəcəli Köklər.Rasional kəsrlər.Kəsr üstlü qüvvətin xassələri.Həndəsənin əsas anlayışları.Üçbucaqlar.Çoxbucaqlı.Dördbucaqlı. ..
6 AZN
3 AZN
10 sinif 2 qrup noyabr imtahanı 2025
Natural ədədlər,adi və onluq kəsrlər,faiz,nisbət ,tənasüb,həqiqi ədədlər,tam cəbri ifadələr,çoxhədlinin vuruqlara ayrılması,rasional kəsrlər,n dərəcəli köklər,Birməchullu tənliklər,tənliklər sistemi,ardıcıllıq,ədədi və həndəsi silsilə,bərabərsizlik,həndəsənin əsas anlayışları,üçbucaqlar.çoxbucaqlı və dördbucaqlı,çevrə. ..
6 AZN
3 AZN
10 sinif 1 -ci qrup noyabr imtahanı 2025
Natural ədədlər,adi və onluq kəsrlər,faiz,nisbət ,tənasüb,həqiqi ədədlər,tam cəbri ifadələr,çoxhədlinin vuruqlara ayrılması,rasional kəsrlər,n dərəcəli köklər,Birməchullu tənliklər,tənliklər sistemi,,bərabərsizlik,həndəsənin əsas anlayışları,üçbucaqlar.çoxbucaqlı və dördbucaqlı,çevrə. ..
6 AZN
3 AZN
10 Sinif KSQ 3 A variant 2025 Summativ qiymətləndirmə
Meyarlar:14-cü sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir :(9 bal)Hər iki ifadəni düzgün sadələşdirir, istifadə etdiyi eynilikləri adı ilə qeyd edir, sonda a) və b)-nin nə vaxt eyni ola bildiyini məntiqi şərh edir.Qismən yerinə yetirir :(3 bal)İfadələrdən ən az birini düzgün sadələşdirir, eyniliklərin bir qismini düzgün göstərir, uyğunluq-fərq barədə ümumi fikir bildirir, amma tam əsaslandırmır.Yerinə yetirmir :(0bal)Sadələşdirmə səhvdir və ya yarımçıqdır, eyniliklər düzgün verilməyib, uyğunluq və ya fərq barədə məntiqi şərh yoxdur.15-ci sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir (9 bal):Köklərin cəmi və hasilini düzgün tapır, tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturunu düzgün tətbiq edir, tan(α+β)2=−2\frac{\tan(\alpha+\beta)}{2}=-\sqrt{2}2tan(α+β)=−2 nəticəsini alır, sonda “yalnız cəm və hasil kifayət etmir, əlavə triqonometrik düstur tələb olunur” fikrini aydın yazır.Qismən yerinə yetirir (3 bal):Həllin ideyasını düzgün seçir (cəm, hasil və tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturundan istifadə edir), amma hesablamada xırda səhv edir və ya düzgün cavabı alır, lakin mövqeyini zəif, qısa əsaslandırır.Yerinə yetirmir (0 bal):Kvadrat tənliyin köklərini, cəm və hasili səhv tapır və ya tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturundan istifadə etmir, mövqe hissəsi yoxdur və ya məntiqsizdir.16-cı sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir (10 bal):İfadəni addım-addım düzgün sadələşdirir, istifadə etdiyi əsas eyniliyi (məsələn, tan2α\tan 2\alphatan2α düsturunu) göstərir, seçdiyi üsulun niyə səmərəli olduğunu 1–2 cümlə ilə məntiqli izah edir.Qismən yerinə yetirir (3 bal):Sadələşdirmənin istiqaməti düzgündür, lakin texniki və ya yazılı xırda səhvlər var və ya eynilik qeyd olunur, amma əsaslandırma çox ümumidir.Yerinə yetirmir (0 bal):Sadələşdirmə səhv aparılıb və ya yarımçıq qalıb, eynilik göstərilmir, üsulun seçimi barədə heç bir izah verilmir. ..
5 AZN
3 AZN
10 Sinif KSQ 3 B variant 2025 Summativ qiymətləndirmə
Meyarlar:14-cü sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir :(9 bal)Hər iki ifadəni düzgün sadələşdirir, istifadə etdiyi eynilikləri adı ilə qeyd edir, sonda a) və b)-nin nə vaxt eyni ola bildiyini məntiqi şərh edir.Qismən yerinə yetirir :(3 bal)İfadələrdən ən az birini düzgün sadələşdirir, eyniliklərin bir qismini düzgün göstərir, uyğunluq-fərq barədə ümumi fikir bildirir, amma tam əsaslandırmır.Yerinə yetirmir :(0bal)Sadələşdirmə səhvdir və ya yarımçıqdır, eyniliklər düzgün verilməyib, uyğunluq və ya fərq barədə məntiqi şərh yoxdur.15-ci sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir (9 bal):Köklərin cəmi və hasilini düzgün tapır, tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturunu düzgün tətbiq edir, tan(α+β)2=−2\frac{\tan(\alpha+\beta)}{2}=-\sqrt{2}2tan(α+β)=−2 nəticəsini alır, sonda “yalnız cəm və hasil kifayət etmir, əlavə triqonometrik düstur tələb olunur” fikrini aydın yazır.Qismən yerinə yetirir (3 bal):Həllin ideyasını düzgün seçir (cəm, hasil və tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturundan istifadə edir), amma hesablamada xırda səhv edir və ya düzgün cavabı alır, lakin mövqeyini zəif, qısa əsaslandırır.Yerinə yetirmir (0 bal):Kvadrat tənliyin köklərini, cəm və hasili səhv tapır və ya tan(α+β)\tan(\alpha+\beta)tan(α+β) düsturundan istifadə etmir, mövqe hissəsi yoxdur və ya məntiqsizdir.16-cı sual – Qiymətləndirmə meyarıTam yerinə yetirir (10 bal):İfadəni addım-addım düzgün sadələşdirir, istifadə etdiyi əsas eyniliyi (məsələn, tan2α\tan 2\alphatan2α düsturunu) göstərir, seçdiyi üsulun niyə səmərəli olduğunu 1–2 cümlə ilə məntiqli izah edir.Qismən yerinə yetirir (3 bal):Sadələşdirmənin istiqaməti düzgündür, lakin texniki və ya yazılı xırda səhvlər var və ya eynilik qeyd olunur, amma əsaslandırma çox ümumidir.Yerinə yetirmir (0 bal):Sadələşdirmə səhv aparılıb və ya yarımçıq qalıb, eynilik göstərilmir, üsulun seçimi barədə heç bir izah verilmir. ..
5 AZN
3 AZN